بانک پروژه و مقاله

پروژه دانشگاه و مقاله

بانک پروژه و مقاله

پروژه دانشگاه و مقاله

حل مشکل اکانت گوگل N910CD frp بدون باکس وخاموشی

حل مشکل اکانت گوگل N910CD frp بدون باکس وخاموشی

اموزش حل مشکل اکانت گوگل و ارور Custom Binary blocked by FRP Lock در گوشی Galaxy Note 4 N910CD بدون خاموشی و صد در صد تست شده

دانلود حل مشکل اکانت گوگل N910CD frp بدون باکس وخاموشی

N910CD Custom Binary blocked by FRP Lock
N910CD Custom Binary blocked by FRP
N910CD frp lock
N910CD frp unlock
N910CD otg
N910CD google account REMOVE
N910CD google account bypass
N910CD google account
N910CD google lock
N910CD Reset FRP
N910CD Reset FRP file
N910CD Reset FRP
N910CD fix otg 
مشکل N910CD 
ارم N910CD
هنگ روی ارم N910C
دسته بندی سامسونگ |Samsung
فرمت فایل rar
حجم فایل 196 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
  • راهنما:بعد از خرید انلاین یه فایل کم حجم فشرده رو دانلود خواهید کرد.این فایل کم حجم رو از حالت فشرده خارج کرده یک فایل تکست که حاوی لینک دانلود اصلی فایل است برای شما قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.

Samsung Galaxy Note 4 N910CD google account bypass 

حل مشکل هنگ روی ارم و ارور Custom Binary blocked by FRP Lock

حل مشکل اکانت گوگل  FRP بعد ریست و فلش 

 بدون نیاز به فیلم های اموزشی نا کار امد

بدون نیاز به باکس وساپورت نکردن OTG

%100 تست شده وبدون مشکل خاموشی
 
جهت ورود به سایت اصلی روی لینک زیر کلیک کنید

حل مشکل اکانت گوگل N910CD frp بدون باکس وخاموشی

این مدل یعنی ساموسنگ Galaxy Note 4 N910CD در بعضی مواقع بعد از ارایت رام و یا ریکاوری روی ارم می ماند و با ارورCustom Binary blocked by FRP Lock مواجه می شوید. ویا بعد از فلش و ریست کردن روی اکانت گوگل گیر میکند و با باکس های نظیر Z3X  و BST ریست Frp نمی شود و ارورمی دهد و متاسفانه otg رو هم ساپورت نمیکند. بنابرین اموز حل تمامی این مشکلات در سایت قرار گرفت.دقت کنید Galaxy Note 4 چندین مدل دارد که این اموزش مخصوص مدل SM-N910CD هست و روی مدل های دیگر به هیچ وجه تست نشود.

 

دانلود حل مشکل اکانت گوگل N910CD frp بدون باکس وخاموشی

حل مشکل اکانت گوگل N910C frp بدون باکس وخاموشی

حل مشکل اکانت گوگل N910C frp بدون باکس وخاموشی

اموزش حل مشکل اکانت گوگل و ارور Custom Binary blocked by FRP Lock در گوشی Galaxy Note 4 N910C بدون خاموشی و صد در صد تست شده

دانلود حل مشکل اکانت گوگل N910C frp بدون باکس وخاموشی

N910C Custom Binary blocked by FRP Lock
N910C Custom Binary blocked by FRP
N910C frp lock
N910C frp unlock
N910C otg
N910C google account REMOVE
N910C google account bypass
N910C google account
N910C google lock
N910C Reset FRP
N910C Reset FRP file
N910C Reset FRP
N910C fix otg 
مشکل N910C 
ارم N910C
هنگ روی ارم N910C
ارور N910C
ل
دسته بندی سامسونگ |Samsung
فرمت فایل rar
حجم فایل 196 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
  • راهنما:بعد از خرید انلاین یه فایل کم حجم فشرده رو دانلود خواهید کرد.این فایل کم حجم رو از حالت فشرده خارج کرده یک فایل تکست که حاوی لینک دانلود اصلی فایل است برای شما قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.

Samsung Galaxy Note 4 N910C google account bypass 

حل مشکل هنگ روی ارم و ارور Custom Binary blocked by FRP Lock

حل مشکل اکانت گوگل  FRP بعد ریست و فلش 

 بدون نیاز به فیلم های اموزشی نا کار امد

بدون نیاز به باکس وساپورت نکردن OTG

%100 تست شده وبدون مشکل خاموشی
 
جهت ورود به سایت اصلی روی لینک زیر کلیک کنید

حل مشکل اکانت گوگل N910C frp بدون باکس وخاموشی

این مدل یعنی ساموسنگ Galaxy Note 4 N910C در بعضی مواقع بعد از ارایت رام و یا ریکاوری روی ارم می ماند و با ارورCustom Binary blocked by FRP Lock مواجه می شوید. ویا بعد از فلش و ریست کردن روی اکانت گوگل گیر میکند و با باکس های نظیر Z3X  و BST ریست Frp نمی شود و ارورمی دهد و متاسفانه otg رو هم ساپورت نمیکند. بنابرین اموز حل تمامی این مشکلات در سایت قرار گرفت.دقت کنید Galaxy Note 4 چندین مدل دارد که این اموزش مخصوص مدل SM-N910C هست و روی مدل های دیگر به هیچ وجه تست نشود.
 

دانلود حل مشکل اکانت گوگل N910C frp بدون باکس وخاموشی

پاور پوینت زندگی نامه ایرج میرزا

پاور پوینت زندگی نامه ایرج میرزا

پاور پوینت زندگی نامه ایرج میرزا در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاور پوینت زندگی نامه ایرج میرزا

دانلود
ایرج میرزا 
شاعر
ادبیات
دسته بندی بیوگرافی شاعران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 340 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

پاور پوینت زندگی نامه ایرج میرزا در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فایل پاور پوینت زندگی نامه ایرج میرزا که شامل زندگی نامه/شخصیت/دیدگاه سیاسی/دیدگاه مذهبی/نقد/اثار و یکی از شعرای معروف این بزرگوار میباشد. این فایل میتواند برای ارائه تحقیق درس ادبیات و همچنین دوست داران شعر و ادبیات مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود پاور پوینت زندگی نامه ایرج میرزا

بررسی زندگی و خدمات افلاطون

بررسی زندگی و خدمات افلاطون

بررسی زندگی و خدمات افلاطون در 16 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود بررسی زندگی و خدمات افلاطون

مقاله افلاطون
 خدمات افلاطون
بررسی زندگی و خدمات افلاطون
تحقیق افلاطون
دانلود تحقیق افلاطون
دسته بندی بیوگرافی
فرمت فایل doc
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

بررسی زندگی و خدمات افلاطون در 16 صفحه ورد قابل ویرایش


فهرست:

1ـ تاریخچه زندگی افلاطون

2ـ منابع عقاید و تاثیرات آن در افلاطون

3ـ مدینه فاضله افلاطون

4ـ نظریه مثل افلاطون

5ـ نظریه افلاطون دربارة بقاء روح

6ـ جهانشناسی افلاطون


1ـ تاریخچه زندگی افلاطون :

افلاطون یکی از 3 فیلسوف بزرگ و معروف یونانی می باشد که بعد ازسقراط در زمینه فلسفه پا عرصه وجود گذاشت.

افلاطون در سال 428 ه.ق در نخستین جنگ آتن و اسپارک در آتن و در خانواده اشرافی به دنیا آمد که بعدها توانست دز زمینه فلسفه حرفهای زیادی را برای گفتن داشته باشد. او توانست با استفاده از نظرات و گفته های فلاسفه قبل و به خصوص سقراط که می شود گفت تمام آثار او برگرفته و جمع آوری شده سخنان سقراط است در زمینه فلسفه به جایگاه بزرگی دست یابد چنان که در  کتابها سقراط را، سقراط افلاطونی بیان کرده اند. از مهمترین آثار افلاطون می توان به «جمهوری» افلاطون اشاره کرد این رساله وی می باشد و از دیگر آثار او به رساله ها فیدو تیمایوس و ضیافت و ... اشاره کرد. افلاطون مدرسه ای بنام «آکادمی» بنا گذاشت که توانست حدود 900 سال در زمینه فلسفه به فعالیت ادامه دهد و اشاعه کننده افکار سقراط و افلاطون باشد.

2ـ منابع عقاید و تاثیرات آن در افلاطون :

کسانی که بیشتر در افلاطون اثر داشتند هم چون؛ فیثاقورس، یارمنیدس، هراکلیتوس و سقراط بودند. افلاطون عناصر اورفئوس فلسفه خود را (به واسطه سقراط یا هر کس دیگر) از فیثاقورس گرفت، که شامل جنبه دینی اعتقاد به بقای روح، تعلق خاطر به دنیای دیگر، لحن روحانی، تشبیه جهان به غار و نیز اقدامی که افلاطون برای ریاضیات قائل است و آمیختگی تعلق و اشراق که در نظریات او دیده می شود هم نتیجه نفوذ فیثاقورس است.

افلاطون این اعتقاد را از پارمندیس گرفت که واقعید ابدی و مستقل از زمان است و دیگر اینکه بنا بر براهن منطقی تغییر امری موهوم است.

از هراکلیتوس از نظریه منفی را گرفت که در جهان محسوس هیچ چیزی پایدار نیست. ترکیب این با اعتقاد پارمندیس منجر به این نتیجه شد که حصول معرفت از راه حواس امکان ندارد و بلکه باید به وسیله عقل بدان رسید. از نظریه احتمال دارد که افلاطون اشتغال خاطر به مسائل اخلاقی و تمایل به توجیه نمایی جهان، به جای توجیه مکانیکی آن را از او به ارث برده باشد. خوبیها بر فکر افلاطون بیش از فلسفه پیش از سقراط تسلط دارند و مشکل است این امر را نتیجه نفوذ سقراط بدانیم.

3ـ مدینه فاضله افلاطون :

جمهوری، مهمترین رساله افلاطون می باشد، که به طور کلی از سه بخش تشکیل می‌شود، بخش نخست که مربوط است به وصف یک جامعه  مطلوب اشتراکی (اواخر کتاب پنجم)، بخش دوم صرف تعریف کلمه حکیم، یا (فیلسوف) شده است در کتابهای ششم و هفتم که یکی از نتیجه های مهم افلاطون این است که حکام باید حکم باشد. بخش سوم بحث در مورد انواع مختلف دولتهای واقعی  و ذکر معایب و محاسن آنها می باشد. فرض ظاهری کتاب «جمهوری» تعریف عدالت می باشد. در همان مراحل اولیه بحث افلاطون تشخیص می‌دهد که چون مشاهده قضایا به مقیاس بزرگتر آسانتر از مقیاس کوچک است پس بهتر است به جای آنکه ببینیم چه چیزهایی فرد عادل را به وجود می آورد و به تحقیق این امر بپردازیم که چه عوامل یک دولت عادل را به وجود می آورد و چون عدالت از جمله مهمترین صفات دولت است نخست چیزهای دولتی وصف شود و سپس مشخص شود کدامیک از کمالات  آن دولت را باید عدالت نامید. پس نخست مدینه فاضله افلاطون را طور کلی آن تصور می‌کنیم: افلاطون چنین شروع می‌کند که نخست افراد جامعه باید به سه گروه و طبقه تقسیم شوند: عوام الناس (مردم عادی)  سربازان،‌ سرپرستان. فقط طبقه سرپرستان باید قدرت سپاس داشته باشند و تعداد آنها نیز در دو طبقه دیگر کمتر باید باشد. این افراد باید توسط شخص قانونگزاری انتخاب شوند و سپس به صورت وراثت جانشین یکدیگر شوند، ولی می توان به صورت استثنا کودکی مستعد را از طبقات پست تر ارتقاء دارد و برعکس کودک نابابی را از طبقه بالاتر تنزیل دارد. به نظر افلاطون مشکل این است که چگونه محرز سازد که سرپرستان مقصود قانونگزار را جامعه عمل می پوشانند. برای این مقصود، او پیشنهادهای گوناگون تربیتی، اقتصادی، بیولوژیکی و دینی دارد. بیش نظر افلاطون در خصوص سرپرستان است که پیشنهاد ها در مورد آنها انجام شود. نخستین امری که باید بدان پرداخته شود تعلیم و تعلم است. و آن به دو بخش تقسیم می شود: ورزش و موسیقی معنی این دو کلمه به نظر افلاطون بسیار وسیعتر از معنی امروزه آن است. موسیقی قلمرو فنون و هنرها را شامل می شود و به ورزش، آنچه را به تربیت و شایستگی و سلامت آن راجع است در بر می گیرد. معنی موسیقی تقریباً به وسعت معنایی است که ما از کلمه فرهنگ داریم. فرهنگ باید توجه این باشد که افراد را نجیب بار بیاورد.

دانلود بررسی زندگی و خدمات افلاطون

پژوهشی پیرامون زندگی و آثار جلال آل احمد

پژوهشی پیرامون زندگی و آثار جلال آل احمد

پژوهشی پیرامون زندگی و آثار جلال آل احمد در 78 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود پژوهشی پیرامون زندگی و آثار جلال آل احمد

مقاله زندگی نامه جلال آل احمد  
 زندگی نامه جلال آل احمد  
پژوهشی پیرامون زندگی و آثار جلال آل احمد
 آثار جلال آل احمد
تحقیق زندگی نامه جلال آل احمد  
دانلود تحقیق زندگی نامه جلال آل احمد
دسته بندی بیوگرافی
فرمت فایل doc
حجم فایل 80 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78

پژوهشی پیرامون زندگی و آثار جلال آل احمد


مقدمه

نزدیک به چهار دهه از خاموشی جلال آل احمد نویسنده و روشنفکر مبرز ما می گذرد. با گذشت هر چه بیشتر زمان حضور اندیشه های وی در عرصه فکر و نقد مسایل اجتماعی بویژه رابطه ما با غرب، روشنفکران و وظایف آن، آزادی قلم و … بیشتر و بحث انگیزتر مطرح می‎شود. از فردای تشکیل جمهوری اسلامی که تحقق برخی از نظریه های آل احمد را به نوعی دربرداشت جنبة سیاسی و اجتماعی دکترین وی مورد توجه قرار گرفت و شاید بتوان گفت که جنبة ادبی شخصیت و آثار وی در حاشیه قرار گرفت.

حضور جلال آل احمد در جریانات روشنفکری دهه های سی و چهل نمودار شرف و حیثیت جامعه روشنفکران بود. مردی که تمامی حجم درد و عظمت رهبری روشنفکران زمان خودش را بر دوش کشید و در چهل و شش سالگی دیگر تاب نیاورد و خاموش گشت.

چهل و شش سال زندگی کرد و در این میان نزدیک به سی سال نوشت و حدود پنجاه اثر از خود باقی گذاشت. این بخشی از کارنامة زندگی جلال است.

جلال آل احمد روشنفکری بود که حتی مخالفانش در وطن پرستی و عشق او به فرهنگ ملی ایران تردید ندارند. نوشتن برای او عبادت بود. زبان و قلبش صریح بود و صراحتی که در کمتر کسی می‎توان سراغ گرفت.

زنده یاد جلال آل احمد با عشق به حقیقت زیست. زندگی ادبی و اجتماعیش سراسر است از این شیفتگی به حق و تا آخر عمر خویش اینچنین زیست. آثار جلال آل احمد و زندگی پرفراز و نشیبش آنچنان گسترده و گوناگونند که پرداختن به تمامی جنبه ها، در حوصلة این صفحات نمی گنجد.


چکیده

« جلال آل احمد» متفکری است که مهمترین دغدغة‌ او در دوران حیاتش ، « بررسی مسائل اجتماعی ایران» بوده است  انجام  این مهم را قالب داستانها ، مقالات وگزارشهای او می توان به وضوح مشاهده نمود. هر چند رشتة‌ تحصیلی آل احمد « ادبیات فارسی » بوده ، تعریف او از « ادبیات» با دیگران متفاوت است.

آل احمد به جدال «سنت» و «مدرنیسم» در ایران توجه دارد،‌ جامعة ایران را دچار به هم ریختگی و «آنومی» می داند وبه دنبال ارائة‌ راه حلی برای این جدال است.

آل احمد به نوعی « بومی – جهانی » می اندیشد وهویتی برای ایرانی قائل است  و خواهان آن  می باشد  که ایرانی بتواند حرفش را به تمام جهان بزند.

آل احمد با « غربی شدن» به شدت مخالف است،‌ اما با « نوسازی » از این باب که  برنامه ریزی نشده وبرون تدبیر در ایران در حال پیاده شدن است، مخالف می ورزد،‌ نه بانوسازی به فضای مطلق آن .

اهمیت خاص غربزدگی از حیث دوران رژیم پهلوی،‌ در این است که جلال، دو واقعیت مهم را که به عقیدة‌ او تحصیل کردگان ایرانی از آن غافل بوده اند ، فهمیده بود .

در مقولة «زنان» آل احمد در آثار داستانی خود ،‌ به دو تیپ از زنان توجه دارد. زن خرافی سنت زده ،‌ و زن غربزده که به نقد هر دو تیپ می پردازد .


زندگی نامة جلال (مثلاً شرح احوالات)

در خانواده ای روحانی (مسلمان- شیعه) برآمده ام. پدر و برادر بزرگ و یکی از شوهر خواهرهایم در مسند روحانیت مردند. و حالا برادرزاده ای و یک شوهر خواهر دیگر روحانی اند. و این تازه اول عشق است. که الباقی خانواده همه مذهبی اند. با تک و توک استثنایی. برگردان این محیط مذهبی را در «دید و بازدید» می‎شود دید و در «سه تار» و گله به گله در پرت و پلاهای دیگر.

نزول اجلالم به باغ وحش این عالم در سال 1302 بی اغراق سرهفت تا دختر آمده ام. که البته هیچکدامشان کور نبودند. اما جز چهار تاشان زنده نمانده اند. دو تاشان در همان کودکی سر هفت خان آبله مرغان و اسهال مردند و یکی دیگر در سی و پنج سالگی به سرطان رفت.

کودکیم در نوعی رفاه اشرافی روحانیت گذشت. تا وقتیکه وزارت عدلیة «داور» دست گذاشت روی محضرها و پدرم زیر بار انگ و تمبر و نظارت دولت نرفت و در دکانش را بست و قناعت کرد به اینکه فقط آقای محل باشد. دبستان را که تمام کردم دیگر نگذاشت درس بخوانم که: «برو بازار کار کن» تا بعد ازم جانشینی بسازد. و من بازار را رفتم. اما دارالفنون هم کلاسهای شبانه باز کرده بود که پنهان از پدر اسم نوشتم. روزها کار؛ ساعت سازی؛ بعد سیم کشی برق، بعد چرم فروشی و ازین قبیل … و شبها درس. و با درآمد یک سال کار مرتب، الباقی دبیرستان را تمام کردم. بعد هم گاهگذاری سیم کشی های متفرق. بر دست «جواد» ؛ یکی دیگر از شوهر خواهرهایم که اینکاره بود. همین جوریها دبیرستان تمام شد. و توشیح «دیپلمه» آمد زیر برگه وجودم- در سال 1322- یعنی که زمان جنگ. به این ترتیب است که جوانکی با انگشتری عقیق به دست و سر تراشیده و نزدیک به یک متر و هشتاد، از آن محیط مذهبی تحویل داده می‎شود به بلبشوی زمان جنگ دوم بین الملل. که برای ما کشتار را نداشتو خرابی و بمباران را. اما قحطی را داشت و تیفوس را و هرج و مرج را و حضور آزار دهندة قوای اشغال کننده را.

جنگ که تمام شد دانشکدة ادبیات (دانشسرای عالی) را تمام کرده بودم. 1325 و معلم شدم. 1326 در حالیکه از خانواده بریده بودم و با یک کراوات و یکدست لباس نیمدار امریکایی که خدا عالم است از تن کدام سرباز به جبهه رونده ای کنده بودند تا من بتوانم پای شمس العماره به 80 تومان بخرمش. سه سالی بود که عضو حزب توده بودم. سالهای آخر دبیرستان با حرف و سخنهای احمد کسروی آشنا شدم و مجله «پیمان» و بعد «مرد امروز» و «تفریحات شب» و بعد مجلة «دنیا» و مطبوعات حزب توده … و با این مایه دست فکری چیزی درست کرده بودیم به اسم «انجمن اصلاح». کوچه انتظام، امیریه. و شبها در کلاسهای مجانی فنارسه درس می دادیم و عربی و آداب سخنرانی. و روزنامة دیواری داشتیم و به قصد وارسی کار احزابی که همچو قارچ روییده بودند هر کدام مامور یکیشان بودیم و سرکشی می کردیم به حوزه ها و میتینگهاشان … و من مامور حزب توده بودم و جمعه ها بالای پسقلعه و کلک چال مناظره و مجادله داشتیم که کدامشان خادمند و کدام خائن و چه باید کرد و ازین قبیل … تا عاقبت تصمیم گرفتیم که دسته جمعی به حزب توده بپیوندیم. جز یکی دو تا که نیامدند. و این اوایل سال 1323. دیگر اعضای آن انجمن «امیرحسین جهانبگلو» بود و رضای زنجانی و هوشیدر و عباسی و دارابزند و علینقی منزوی و یکی دو تای دیگر که یادم نیست. پیش از پیوستن به حزب، جزوه ای ترجمه کرده بودم از عربی به اسم «عزاداریهای نامشروع» که سال 22 چاپ شد و یکی دو قران فروختیم و دو روزه تمام شد و خوش و خوشحال بودیم که انجمن یک کار انتفاعی هم کرده. نگو که بازاریهای مذهبی همه اش را چکی خریده اند و سوزانده. اینرا بعدها فهمیدیم. پیش از آن هم پرت و پلاهای دیگری نوشته بودم در حوزة تجدیدنظرهای مذهبی که چاپ نشده ماند و رها شد.

دانلود پژوهشی پیرامون زندگی و آثار جلال آل احمد